UMIDIGI One Max V1.0_20190408 ROM - SPFT + OTA release

bencebacsi Post time 2021-7-13 04:07:29 | Show all posts [Copy link]
26 7093
Author: bencebacsi

UMIDIGI One Max V1.0_20190408 ROM - SPFT + OTA release

[Copy link]

0

threads

3

16

credits

New Member

Rank: 1

credits
16
Post time 2019-9-15 13:00:53 | Show all posts
       Вы что не читаете? Когда будете обновлять?

0

threads

12

64

credits

Senior Member

Rank: 2

credits
64
Post time 2019-10-1 18:56:37 From the mobile phone | Show all posts
We need new update immediately the screen goes blank when some call .The phone when u speak close .please fix this bugs

0

threads

12

64

credits

Senior Member

credits
64
Post time 2019-10-1 18:58:40 From the mobile phone | Show all posts
20190408    we have 20190110 so many month's with no-one updated it's so sad

0

threads

1

4

credits

New Member

Rank: 1

credits
4
Post time 2020-5-6 02:34:29 | Show all posts
salve a tutti sapete dove posso trovare la scheda madre del umidigi one max? ho cercato di istallare una rom ma adesso non si accende piu... grazie mille

0

threads

67

304

credits

Platinum Member

Rank: 3Rank: 3

credits
304
Post time 2020-5-10 21:29:09 | Show all posts
gian130881 replied at 2020-5-6 02:34
salve a tutti sapete dove posso trovare la scheda madre del umidigi one max? ho cercato di istallare ...

Dare l'ordine "download".
Colleghi il telefono al computer.
Premere il pulsante di accensione per alcuni secondi.
Quindi viene visualizzato un messaggio per confermare.
Disconnette il telefono dal computer.
Accendi il telefono.

0

threads

6

50

credits

Senior Member

credits
50
Post time 2021-7-13 04:07:29 | Show all posts
EN:
This brand is a real shit when it comes to customer respect, no matter where he is from, I had the unfortunate idea of ​​buying a One Max which at the time seemed like a great deal, he arrived with camera issues, the salesman got me told to update the system, reset the device, updated to the latest version available, and it didn't work, in one of the conversations with the seller that was indicated by the manufacturer himself he said that I should "tap the phone lightly on a hard surface for the camera to come back working", I was amazed, never a company said to me "hit it until it's back up and running" that's when I realized that I had bought "Worst Quality Chinese Garbage" or shit. Until today the camera does not work, the system has not had updates since 2019, and support, in this company thief and crook does not have. That's why I tell everyone I know everywhere, Face, Urge, Telegram, WhatsApp, friends for everything even for enemies...

NEVER BUY ANY SHIT FROM THE UMIDIGI BRAND!

PT:
Esta marca é uma verdadeira merda quando se trata de respeito ao cliente, não importa de onde ele é, eu tive a infeliz ideia de comprar um One Max que na época parecia ser um ótimo negócio, ele chegou com problemas na câmera, o vendedor me disse para atualizar o sistema, resetei o aparelho, atualizei para a última versão disponível, e não funcionou, numa das conversas com o vendedor que foi indicado pelo próprio fabricante ele disse que eu deveria "bater o telefone levemente numa superfície dura para a câmera voltar a funcionar", fiquei abismado, nunca uma empresa me disse "bata até voltar a funcionar" foi aí que percebi que havia comprado "Lixo Chinês  da Pior Qualidade" ou seja merda. Até hoje a caméra não funciona, o sistema não tem atualizações desde 2019, e suporte, nessa empresa ladra e pilantra não tem. Por isso eu falo para todos que conheço em todos os lugares, Face, Insta, Telegram, WhatsApp, amigos por tudo mesmo até para inimigos...
NUNCA COMPRE NENHUMA MERDA DA MARCA UMIDIGI!
123
You have to log in before you can reply Login | WELCOME TO UMIDIGI COMMUNITY

Points Rules

Quick Reply Top Back to list