Problème de code après redémarrage z2 pro

Sebcopter Post time 2018-9-27 02:47:45 | Show all posts [Copy link]
34 443
View: 443|Reply: 34

Problème de code après redémarrage z2 pro

[Copy link]

1

threads

18

65

credits

Senior Member

Rank: 2

credits
65
Post time 2018-9-20 07:27:34 | Show all posts |Read mode
bonjour , je vien de recevoir mon beau z2 pro mais quand je l’etein Ou le redémar ; je fais mon code de déverrouillage , puis le code pin de la sim , puis me redemande le code de déverrouillage après redémarrage ?
Je fais des nouveaux mon code de déverrouillage et la code erroné!!! Donc tel inutilisable.
J’ais reboot le tel et supprime le code mais mon z2 n’est plus protégé.
Quoi faire ?

1

threads

10

46

credits

New Member

Rank: 1

credits
46
Post time 2018-9-20 22:05:26 | Show all posts
Bonjour,

Il s'agit actuellement d'un problème connu de Umidigi. il va être réglé dans la prochaine mise à jour OTA avant la fin du mois de septembre (selon les admins).

En attendant, un topic a été créé informant les utilisateurs du problème ainsi qu'une marche à suivre afin de remettre en route le téléphone.

Je te mets le topic en dessous ainsi que le lien :

http://community.umidigi.com/for ... &extra=page%3D1

Hi, dear UMIDIGI fans,

We received feedback from real users that after rebooting on the UMIDIGI Z2 Pro screen lock becomes invalid. We sincerely apologize for any inconvenience due to the security problem.

At this moment our engineers already have solutions to this problem. The new update is planned to push out in this week.  

Before the problem is fixed, to use your phone, you need to boot into recovery to perform a factory data reset. To do so, please follow the instructions below.
1. Press and hold the volume-up and power buttons together until your phone restarts. It needs about 10 seconds or a little bit less.
2. When your phone is restarted, immediately release the power button but still hold the vol-up button until you see a lying android figure with an exclamation mark in red triangle on its tummy and ‘No command’.
3. Press and hold the power and vol-up buttons (in this order) together, then release them to call the recovery menu. Now you can move with the volume buttons and select an item with the power button.
4. Move to ‘Wipe data/factory reset’ and select it.
5. On the next screen move down to 'Yes...' and select it. Now your phone will be reset to its factory settings.
6. On the next screen press the power button again to reboot your phone

Also, another new update for improving camera performance is also planned in the next two weeks, we will expect a more professional bokeh effect on the UMIDIGI Z2 Pro soon in the future update. Please wait for more updates patiently.

Yours sincerely,Yan

UMIDIGI Team
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Update: 2018.09.20

Dear UMIDIGI Fans, due to some circumstances, unfortunately, the update is delayed. Thank you for being patient. Just to let u know,  the new update for UMIDIGI Z2 Pro is planned in this week(before 23rd Sept), the new OTA update will fix the problem with PIN code and pattern invalid problem. A more professional bokeh effect on the UMIDIGI Z2 Pro is planned in the next week.  Problems occur and that's the part of everything. But we regret the inconvenience caused.

Notice, If you press the power & vol-up combination and your Z2 Pro always boots into the Chinese language factory mode, please press again power & vol-up when in the Chinese language factory mode to restart and next time the phone will boot into right recovery mode.

Many thanks for your patient.

Yours sincerely,
Yan

UMIDIGI Team

1

threads

18

65

credits

Senior Member

credits
65
 Author| Post time 2018-9-21 00:04:45 | Show all posts
Merci beaucoup GECO , sa me rassure.
J’avais Déjà fais le re boot usines deux fois ; Du coup j’ai supprimé le code de déverrouillage.
Je ne te cache pas que mes débuts avec ce téléphone est une peux fébrile.
Et une fois la mise à jour faites je vais esiter à remettre le code car j’ai peur de devoir tout refaire mais réglage.
Le z2 pro reste un très beau téléphone et ne suis pas déçu pas ses performances.
Mais il chauffe un peut sur PUBG en hd .
Encore merci pour ta réponse rapide et pertinente .

P.S.: Je pense vous faire un retour de test d’ici un mois si sa vous intéresse?

0

threads

2

14

credits

New Member

credits
14
Post time 2018-9-22 23:56:19 From the mobile phone | Show all posts
Je viens de faire la mise à jour via ota, plus d accès à la reconnaissance faciale et empreinte digitale

1

threads

18

65

credits

Senior Member

credits
65
 Author| Post time 2018-9-24 07:03:26 | Show all posts
Ha , donc je ne vais pas la faire cette mise a jour je vais attendre un peut ...

0

threads

38

148

credits

Senior Member

credits
148
Post time 2018-9-26 02:17:43 | Show all posts
This article is an engaging abundance of enlightening information that is intriguing and elegantly composed. I praise your diligent work on this and thank you for this data. You have what it takes to get consideration. 
my gmail login

0

threads

13

45

credits

New Member

credits
45
Post time 2018-9-26 05:02:36 From the mobile phone | Show all posts
Même problème qu'Alain. Après la dernière mise à jour censée régler le bug, impossible de verrouiller le téléphone avec un code, une empreinte ou la reconnaissance faciale. Et en plus j'ai un autre problème: quand je passe un coup de fil ou en émet un appel, l'écran s'éteint et ne se rallume que lorsque l'appel est terminé. Et donc, comme je n'ai plus d'écran, je ne peux pas raccrocher. Très problématique sur un appareil qui est à la base fait pour téléphoner. Je commence à regretter cet achat. J'attends la prochaine mise à jour mais si celle-ci ne règle pas ces différents.bugs, je renvoie le téléphone !!

1

threads

18

65

credits

Senior Member

credits
65
 Author| Post time 2018-9-26 13:49:52 | Show all posts
Pour l’ecra Noir ça mais arrive une fois sans la mise à jour donc ces un problème sur la version précédente.
Comme toi ghis ce téléphone commence à me faire peure .
Mais que fait umidigi ? Il ont un super produit à un prix canon et ils assure pas leur parti programme de base.
Comment les contacter ?

0

threads

1

4

credits

New Member

credits
4
Post time 2018-9-26 21:51:44 | Show all posts
Un système GPS pour votre moto peut transformer vos voyages en aventures. En ouvrant une toute nouvelle expérience, vous pouvez trouver des endroits incroyables à explorer en planifiant vos déplacements chez vous et en téléchargeant vos itinéraires sur votre appareil GPS
gps de randonnée

0

threads

13

45

credits

New Member

credits
45
Post time 2018-9-27 02:47:45 | Show all posts
Le bug de l'écran noir lors des appels, je l'ai suite à la mise à jour. Si je branche le kit main libre via l'adaptateur jack/USB-C, l'écran s'allume
1234Next
You have to log in before you can reply Login | WELCOME TO UMIDIGI COMMUNITY

Points Rules

Quick Reply Top Back to list